Jumaat, 11 Februari 2011

assalamualaikum,,, salam pekenalan dari saya staf al-barakah, saya zakaria bin hashim, bloger blog ini, saya amat berbesar hati dan megucap kan terima kasih di atas kesudian anda melayari blog ini, kerana sayang nya saya pada sekolah tahfis,dipusat pendidikan al-barakah ini dan saya nak apa yang berlaku di sini dapat saya sampai kan nya dan anda boleh melayari, untuk mendapat maklumat, pusat albarakah ini ada lah pusat pegajian al-quran. yang di asas kan alfadil ustaz muhammad kazim eliaf al-hafis, ustaz adalah pendakwah bebas, dia amat diseganai oleh lapisan masyarakat.di setiap ceramah ustaz saya akan sampai kan pada anda beritanya,dan gambar di mana ustaz beceramah, saya harap dan doa kan lah kami sentiasa amin.. salam dari saya dan tungu lah etikal yang baru dari saya... anda boleh juga ke blog saya yg lain juga untuk berita (sinar terang) fb zakaria hashim,, 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan